אודות תוחם דשא

בזכות הפיתוחים הטכנולוגיים החדשים וגם בגלל הצורך של רבים ליצור ולעצב גינה שתתאים הן לתנאי מזג האוויר הקיימים בארץ והן כזו שלא תדרוש כמויות רבות מדי של מים, אפשר למצוא כיום מבחר של מוצרים שונים לגינה. זה יכול להיות תוחם דשא, טפטפות מתקדמות וצינורות מים שונים שניתן למתוח לכל אורכה של הגינה. בחברת TRF – טרופ שיווק, מציעים לכם פתרונות ברמה גבוהה ומוצרים בהתאמה אישית, כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מגינה מקסימה.

מוצרים משלימים לגינה שלכם

ישנם מגוון של מוצרים, הנחשבים כמוצרים משלימים ובעיקר כאלה שמוסיפים את הטאצ' האחרון. תוחם דשא הוא אחד מהם, וגם בין החדישים שבהם. תוחם דשא מותקן סביב הדשא כולו והוא מגיע ברוחב של 15 ס"מ בדרך כלל. כפי שמרמז שמו, הוא נועד לצורך תיחומם של משטחי דשא וכן משטחי חיפוי לקרקע. בזכותו אפשר לשמור על גבולותיו הברורים של הדשא ומשטח החיפוי. מוצר נוסף היא הרשת הסלקטיבית, רשת העשויה מסיבים של פלסטיק והיא מהווה כבסיס להנחת חיפויי הקרקע. רשת זו עוזרת למנוע צמיחה של עשביה מתחת לחיפוי ובמקביל מאפשרת למים לחדור אל הקרקע.

פתרונות השקיה מתקדמים ואיכותיים

במסגרת השקיית דשא, ניתן למצוא כיום שפע של פתרונות שיכולים לשמור על הדשא לאורך זמן וגם לחסוך במים. אפשר לשלב בגינה שלכם מערכת השקיה מתקדמת, הפועלת באופן שהוגדר מראש, וללא הצורך בתפעול ידני. מערכת זו דואגת להפעיל את ההשקיה בתדירות מסוימת עם כמות מים שעליה הוחלט. בדרך זו היא מאפשרת לחסוך במים, אך גם לספק לדשא את כמות המים הנדרשת לו. מערכת זו משלבת, במסגרתה, גם צינורות וטפטפות או ממטרות, שהינן אלו שמספקות את המים לדשא. את המערכת אפשר לשלב בכל גודל של גינה והיא נחשבת לפתרון פופולארי מאד בישראל ובעולם כולו.

ריהוט גן מסוגנן

כדי ליצור מראה שלם, מסוגנן ומיוחד בגינה שלכם, תוכלו לשלב, לצד דשא ירוק ורענן, גם ריהוט גינה מיוחד. אפשר למצוא כיום מבחר של עיצובים וסגנונות שניתן לשלב בכל גינה כדי ליצור מראה מסוים. ישנו ריהוט גן העשוי מעץ וגם ריהוט העשוי מפלסטיק. ישנו כזה העשוי מאלומיניום וגם כזה, המשלב כמה חומרים שונים. כל סוג של חומר יוצר מראה אחר ואווירה שונה לגינה.

תיחום הגינה או החצר בעזרת גדר מתאימה

ואם אתם רוצים לתחום את הגינה שלכם או את החצר, תוכלו לשלב גדר, העשויה מחומרים שונים. בחברת TRF – טרופ שיווק, מציעים לכם גדרות העשויים מבמבוק בצבעים שונים ובעוביים שונים. הבמבוק נחשב לחומר זול יחסית, לכזה שמציע מראה טבעי ומיוחד וגם לעמיד לאורך תקופה ארוכה. מכיוון שהוא איננו כבד, קל להתקין אותו בכל מקום וליהנות מיופיו. הוא מתאים לכל מי שמעוניין בגינה בעלת מראה טבעי יותר. מי שרוצה למשוך תשומת לב רבה, יכול לבחור בבמבוק עבה מאד, שישמש כגדר לגינה.

phone icon Whatsapp icon