דשא סינטטי בצפון

דשא סינטטי בצפון
בשנים האחרונות אנו עדים ליותר משקי בית וארגונים אשר בוחרים לרכוש דשא סינטטי בצפון, דשא סינטטי מהווה אחד הפתרונות האיכותיים והטובים ביותר למשקי בית וארגונים אשר התעייפו כבר מזמן מחשבון מים נפוח ו/או לא מוצאים מספיק זמן לתחזוקת וכיסוח הדשא לצד יתרונות רבים הטמונים בדשא זה. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות דשא סינטטי בצפון – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של טרופ שיווק פה לעשות לכם מעט סדר.

התקנת דשא סינטטי בצפון – האם מדובר בהליך כדאי?

אנשים רבים תוהים האם התקנת דשא סינטטי בצפון הינו הליך כדאי או שמא אפשר לוותר על המלאכה. כאשר אנחנו מדברים על דשא סינטטי אנו מדברים על דשא הנותן לנו אפשרות לחסוך כסף רב וגם מאמץ הטמון בתחזוקה של דשא רגיל. דשא סינטטי אינו דורש תחזוקה שוטפת בניגוד לדשא המסורתי, אנחנו לא צריכים לכסח אותו מספר פעמים בשנה, להשקיע בו דשנים ואפילו אנחנו יכולים למחוק את מספר הפלאפון של המדביר העירוני. אנו מאמינים שהתקנת דשא סינטטי מוכיחה את עצמה ומחזיקה את ההשקעה הכספית מהר מאוד.

האם דשא סינטטי מתאים גם לאלרגניים?

דשא סינטטי בצפון הוא פתרון ירוק, איכותי ונכון לאנשים אשר סובלים מאלרגיות, פריחות וגירודים כתוצאה ממגע עם הדשא, חילופי עונות וצמחייה. בשנים האחרונות אנו רואים אלרגניים רבים אשר לא רוצים לוותר על תחושת "הירוק" בעיניים ובוחרים לעבור אל דשא סינטטי אשר מהווה עבורם פתרון איכותי ונכון.

גובה של דשא סינטטי – מה הוא הגובה האידיאלי?

מדובר באחת השאלות הנשאלות ביותר בקרב אנשים המעוניינים לרכוש דשא סינטטי, אנחנו מאמינים שהגובה האידיאלי לדשא סינטטי נע בין 38-44 מ"מ.

מה הם היתרונות של דשא סינטטי?

  • תחזוקה מינימלית – דשא סינטטי מתאפיין בתחזוקה מינימלית ביותר אל מול הדשא המסורתי – אין צורך בהשקיה, דישון, כיסוח ושאר פעולות תחזוקה נפוצות. מה שמהווה פתרון מושלם לאנשים המעוניינים לחסוך כסף וזמן בתחזוקת הגינה והדשא שלהם.
  • עמידות לאורך זמן – דשא סינטטי הינו דשא בעל עמידות גבוהה ובהנחה ונרכש מחברה אמינה המתמחה בתחום יכול להחזיק מספר שנים רבות.
  • ידידותי לסביבה – בשונה ממה שאנשים נוטים לחשוב מדובר גם בדשא ידידותי לסביבה מפני שהוא איננו דורש השקיה ושימוש בחומרים כימים וכך חוסך במים ושומר על איכות האוויר והסביבה. כמו כן ניתן למצוא דשא מלאכותי וסינטטי אשר עשוי מחומרים ממוחזרים.
  • מחזיר את ההשקעה – דשא סינטטי מחזיר את ההשקעה שלו מהר מאוד, זו אחת מן הסיבות שהפך להיות חלק בלתי נפרד מן המציאות בה אנחנו חיים.
  • עיצוביות ללא פשרות – דשא עיצובי ומרהיב.

מה המחיר של התקנת דשא סינטטי?

כאשר אנחנו מדברים על מחיר של דשא סינטטי אנו רואים מגוון רחב של היבטים ומשתנים אשר משפיעים בצורה ישירה על המחיר. בין ההיבטים שמשפיעים על המחיר באופן ישיר אנחנו רואים:
  • ניסיון, ותק ומוניטין של החברה ממנה אנחנו רוכשים – אנו למדים כי הניסיון, ותק ומוניטין של החברה ממנה אנחנו רוכשים ישפיעו רבות על המחיר של הדשא הסינטטי שנרכוש. כמו כן, חברה בעלת ניסיון לצד ותק כמו טרופ שיווק נותנת לכם את האפשרות ליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד.
  • סוג הדשא הסינטטי – כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי דשא סינטטי, אנו למדים כי ככל שגובה הדשא והצפיפות יהיו יותר גבוהים כך המחיר יעלה בהתאם. אנחנו מאמינים שיש להתאים את הדשא יחד עם בעל מקצוע אשר יאפיין את הצרכים שלכם מאחר והזול יכול להפוך מהר מאוד להיות יקר במיוחד.
  • נגישות לגינה – ככל שיהיה יותר קשה להגיע לגינה שלכם ולבצע שם את פעולת ההתקנה כך אין מן הנמנע שהמחיר יעלה מעט יותר.
  • משטח עליו מותקן הדשא – גם למשטח עליו אנו מתקינים את הדשא הסינטטי יש חשיבות לא קטנה, אנו רואים הבדלים בהתקנה על בטון לעומת התקנה על אדמה. לצורך העניין בהתקנה על אדמה יהיה צורך בהוצאת האדמה, ריסוס וניקוי.
  • אביזרים נלווים – אנשים רבים בוחרים לרכוש אביזרים נלווים אשר יהפכו את החלל שלהם לעיצובי ופונקציונאלי הרבה יותר, אלו משפיעים גם הם על המחיר.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בדשא סינטטי בצפון

רכישת דשא סינטטי איננה מלאכה פשוטה וצריכה להיעשות בהתאמה אישית לצרכים שלכם, בדיוק לשם כך אנחנו רואים חשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בשיווק של דשא סינטטי בצפון. חברה זו תדע לאפיין את הצרכים שלכם ולהתאים עבורכם את הדשא הסינטטי הטוב ביותר עבורכם אשר ישמש אותכם בעיצוביות ופונקציונאליות למשך מספר רב של שנים.

אמרתם דשא סינטטי בצפון אמרתם טרופ שיווק

טרופ שיווק הינה אחת מן חברות השיווק המובילות בישראל ומשווקת מגוון רחב של מוצרים לבית ולגן. אנו מבינים את הקושי בבחירת ומציאת מוצרים חדשים לביתנו ולגיתנו ואת הצורך במוצרים איכותיים, פונקציונאליים אך במחירים אטרקטיביים באותה הנשימה. ריכזנו עבורכם את מגוון המוצרים ממיטב היצרנים והספקים כך שתוכלו ליהנות מן המוצרים המובילים ביותר. רכישת דשא סינטטי עושים אך ורק עם טרופ שיווק.
phone icon Whatsapp icon